Vigtigt: Hvis du modtager en beskadiget pakke
Skulle du mod forventning modtage en pakke, der er beskadiget ved levering, er det vigtigt, at du straks tager billeder af både emballagen og produktet. Disse billeder er nødvendige for at kunne behandle reklamationen korrekt.
VIGTIGT – korrekt billeddokumentation:
- Tag billeder af alle sider af den udvendige emballage (2-3 billeder)
- Tag billeder af den indvendige emballage (1 billede)
- Tag billeder af det beskadigede produkt (2-3 billeder)
- Tag et billede af pakkelabelen (1 billede)
Det er vigtigt, at både emballage og produkt gemmes og ikke tages i brug, før sagen er afsluttet.
Reklamationen skal indsendes senest 4 dage efter, du har modtaget pakken.
Når vi har modtaget dokumentationen, sørger vi for at sende et nyt produkt – helt uden ekstra omkostninger for dig.
Billeder sendes som en samlet zip fil til info@tekstil-try.dk, med emnefelt GLS Reklamation: ”Ordrenummer”